Wednesday, July 7, 2010

welcome to my blog

Assalamualaikum dan salam sejahtera. salam 1 Malaysia.

SELAMAT DATANG ke blog saya. Terima kasih kerana sudi melayari blog saya. Blog ini dihasilkan semata-mata untuk tujua peribadi saya. Untuk menceritakan kisah tentang diri saya, keluarga saya dan juga rakan-rakan saya serta info-info yang terbaru yang ingin saya kongsi bersama anda.

Rajin-rajinlah berkunjung ke blog saya untuk mendapatkan kisah-kisah terbaru. Jika ada sebarang komen atau cadangan bolehlah dimaklumkan kepada saya.

Dari semasa ke semasa saya akan selalu mengemaskini blog saya ini. Terima Kasih.

2 comments:

  1. Mazz, you are indeed a great teacher. It is not only your students who like you very much, it is also your collegues, peers and friends who love you very much. Keep up with your good work of moulding the young minds. Good luck and best wishes with your blogging.

    ReplyDelete
  2. l heard so much things about you...but most of it..great and positive comments ao dont't forget to share your great ideas to a sweet n caring ticher like me..hehehe

    ReplyDelete